Rojen v Galiciji pri Žalcu, po končanem študiju telesne kulture je študiral na Akademiji likovnih umetnosti v Ljubljani in diplomiral pri prof. Dragu Tršarju. V letih 1978/80 se je izpopolnjeval v Rimu in Milanu. Dela kot samostojni umetnik v Galiciji.
Anton Herman je modernistični in realistični kipar, ki svoje oblikovalske ambicije izraža v različnih likovnih medijih dosledno in kontinuirano.
Leto 1977 pomeni v njegovem ustvarjanju prelomnico – prekinitev z akademsko tradicijo. Predmet njegove oblikovalske pozornosti postane preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja. Gradil je paličaste konstrukcije in nanje pritrjeval elemente – podplatke. Skulpture tega obdobja spominjajo na hmeljišča, brajde in na novodobne oblike.
Po letu 1990 se je Herman preusmeril na »revne« materiale – naravno šibje – iz katerega oblikuje skulpture in objekte. S tem pripovednim načinom opozarja na človekovo odtujenost od narave in človeka nagovarja k ponovnemu vračanju. V tem smislu in izraznem načinu je priredil številne manifeste, performanse in instalacije v znanih razstavnih centrih.
Kljub raziskovalnim potezam Herman ni nikoli opustil klasičnega kiparstva. Tako je v toku svojega tridesetletnega oblikovanja ustvaril številne portrete znanih Slovencev – med njimi je najbolj prepoznaven ciklus upodobitve tridesetih športnih zmagovalcev, ki se kot stalna zbirka nahajajo na atletskem štadionu Ljubljana – Šiška.
Svoja dela je javnosti predstavil na več kot petdesetih samostojnih razstavah doma in na tujem.
Herman, A. Avtobiografski zapis in fotografije eksponatov, posredovane Domoznanskem oddelku Osrednje knjižnice Celje za namen Celjskega biografskega leksikona.
T. R. Umrl kipar Anton Herman. (citirano 11. 7. 2024). Dostopno na naslovu: https://www.velenjcan.si/kronika/umrl-kipar-anton-herman/.