Napredno iskanje
sl
sl en it hu
Pisava
100%
125%
150%
200%
Barve
Privzete barve
Visok kontrast
Obrnjene barve
Črno belo
Kazalec
Resetiraj

KAVČIČ, Jane

Jane Kavčič. Foto: Andrej Korenč. Logatec, oktober 2003.

Foto galerija

Rojen:
10. september 1923, Logatec
Umrl:
20. marec 2007, Izola
Kraji delovanja:
Občina:
Leksikon:

Rodil se je v hiši „Pr’ Jošk’“ na Jački v Dolenjem Logatcu, kjer je bila doma njegova mama Ivanka. Po materini strani je pripadal Mačkovemu – Krištanovemu rodu. Janetov oče Janez, železniški uradnik, je bil doma z Rakeka. Zaradi očetove službe so se l. 1926 najprej preselili na Rakek. Ko je oče napredoval v inšpektorja za železniški promet, je vzel kredit in zgradil hišo v Polju pri Ljubljani, kamor so se l. 1928 preselili. Že kot osnovnošolec je igral – npr. v igri »Petrčkove poslednje sanje« (avtor Pavel Golia). Za časa gimnazije je tudi pesnil. Po končani gimnaziji (kjer ga je učil tudi Edvard Kocbek) je vpisal študij kemije, kasneje pa se je prepisal na arhitekturo. Že v tem mladostniškem obdobju ga je tako navduševal kino, da je redno prebiral tednik Naš kino (izhajal med leti 1941-1944). Študij mu je prekinila vojna. Pozno jeseni 1944. je odšel v partizane. Med vojno in še malo po vojni je bil vojak kulturnik v 3. bataljonu X. slovenske narodnoosvobodilne udarne brigade (»Ljubljanske brigade«). V gledališki skupini jih je bilo sedem ali osem. Za tiste čase so postavili kar zanimiv repertoar: Zupanove „Tri zaostale ure“, Klopčičevo „Mater“, Nušićevega „Analfabeta“ in „Sumljivo osebo“, skeč „Popkov Janez“ in še marsikaj. Na Ptuju so prvič stopili na pravi gledališki oder.

Mobiliziran je bil dvaintrideset mesecev (do prve polovice leta 1947), od tega je bil nazadnje v kazenskem bataljonu v Črmošnjicah (nikoli ni izvedel, zakaj je bil kaznovan). Tam je bila šola za bodoče komandne kadre, ki so se na kaznovanih učili prijemov „prevzgajanja“ za Goli otok. Poleg Janeta so to fizično in psihično maltretiranje doživljali tudi številni drugi starejši intelektualci.

Po demobilizaciji sta ga l. 1947 k snemanju filma „V srcu Evrope“ povabila igralec Janez Jerman, direktor filma oz. takratni vodja produkcije pri Triglav filmu v Ljubljani in bratranec Milan Kovič, ki je bil pri tem filmu rekviziter in kasneje glavni pomočnik na sceni pod vodstvom slikarja Vena Pilona. V tem času je Kavčiču v roke prišla knjiga Osnove montaže (Sergei Eisenstein), ki je ključno vplivala na Kavčičev interes za režisersko kariero. Film je v coni B – v Sveti Luciji (današnjem Mostu na Soči), snemal režiser Josip (Jože) Žnidaršič – List, sicer filmski fotograf z izkušnjami iz Hollywooda, po rodu pa Notranjec. Kavčič je kot statist igral belogardista v prizoru z Jožetom Zupanom in Štefko Drolc. To je bila tudi zadnja scena, ki jo je posnel List. Nakar so zamenjali snemalno ekipo, film pa je dobil novo ime „Na svoji zemlji“. Snemanje pa je prevzel France Štiglic. Ta je za asistenta režije imenoval Janeta Kavčiča. Kavčičev prvi samostojni projekt je bila režija filma »Granit na Pohorju« v okviru Obzornika (Filmski obzornik št. 29, 1948). Do režijskega debija v celovečernem igranem omnibusu „Tri zgodbe“ ( njegova je epizoda „Slovo Andreja Vitužnika“, s katero je napovedal svojevrstno ustvarjalno pot), je posnel celo vrsto Obzornikov, kratkih dokumentarnih filmov in tudi prve reklamne filme (npr. »Mož z aktovko« s Franetom Milčinskim – Ježkom, 1953 in »Na-Ma«, 1953). V tistem času je bil Jane tudi eden izmed filmskih ustvarjalcev, ki jim je najbolj zaupal direktor »Triglav filma« Branimir Tuma.  Usmeril ga je v takrat konjunkturne produkcije, kjer je bil Kavčič praviloma režiser slovenske ekipe oziroma asistent režiserja. Tako je sodeloval z uglednimi režiserji, kot sta bila Gillo Pontecorvo (pri filmu „La grande strada azzurra“, = Široka sinja cesta, 1958; Jane Kavčič v uvodni špici pri 00:00:58 – aiuto regìa Jane Kavčič = pomočnik režiserja Jane Kavčič) in Armand Gatti (pri filmu »L’Enclos« = Ograda, 1961; Jane Kavčič v uvodni špici pri 00:01:55 – conseiller artistique Jane Kavčič = umetniški svetovalec). Kot asistent režiserja je sodeloval tudi pri slovenskih filmih (npr. BabičevTri četrtine sonca“, 1959). Posnel je tudi prvi pravi turistični film „24ur med nami“(1952). Prava uspešnica pa je bila filmska pravljica „O medvedu Sulčku in metuljčku“(1958) s stihi pesnika Janeza Menarta. Pet let po ustanovitvi »Društva slovenskih filmskih delavcev« (DSFD) leta 1955 so člani društva ustanovili v Ljubljani podružnico beograjskega filmskega podjetja UFUS (»Udruženje filmskih umetnika Srbije«) kot protiutež Triglav filmu, saj se z njegovo programsko in poslovno politiko mnogi niso strinjali. Po ureditvi formalnih obveznosti se je podružnica osamosvojila in se čez čas preimenovala v Viba film. Prvi „prehodni“ (v.d.) direktor »Viba filma« je bil Jane Kavčič. Sicer samo za 10 dni – za čas konstituiranja in urejanja formalnosti.  Pisal in režiral je tudi radijske igre. Skupaj z Janezom Čukom je za Radio Ljubljana napisal igri „Prijatelj“ (režija J. Kavčič, 9. 2. in 6. 4. 1963) in nagrajeno „In articulo mortis“ (režija J. Kavčič, 15. 10. 1963). Napisal in režiral je “Vlak št. 612” ( 29. 11. 1956). Njegov izredno pomemben film je samostojni celovečerni prvenec „Akcija“ (1960), ki je problematiziral partizanski upor. Po scenariju Marjana Rožanca je Kavčič orisal zgodbo po resničnih dogodkih iz leta 1944, o reševanju 129 zapornikov iz celjskega zapora. Ekranizacija herojskega dejanja šestih neustrašnih partizanov, ki ga cenzura v šestdesetih ni razumela, ker je Kavčič prikazal tudi partizansko »eksistencialno tesnobo« pred vdorom v nemški zapor. Na Hrvaškem je Kavčič za zagrebški Jadran film posnel (edini neslovenski) film „Potraga za zmajem« (= Lov za zmajem, 1961 – premiera oz. dovoljenje za predvajanje: 23. 11. 1961); vojna drama, ki se dogaja v Zagrebu v času 2. svetovne vojne in fašistične države NDH. Jane Kavčič v tem filmu tudi statira, kot železničar; morda je to hommage poklicu njegovega očeta. Žal je film po samo par predstavah romal v “bunker”, kjer je žal očitno še danes. Njegov naslednji film je prvi slovenski pravi žanrski urbani film – kriminalka „Minuta za umor“ (1962). Svojo izjemno sposobnost dela z otroki je dokazal s filmom „Nevidni bataljon“(1967). Ta film premore vse odlike filmske uspešnice: napetost, komičnost in med vrsticami tudi poanto stigmatiziranja ‘izdajalcev’, ko nekdo od otrok (neupravičeno) označi vrstnika za izdajalca in ga vsi izobčijo. Glede na medvojne in povojne tragične dogodke ter posledično diskriminacijo določenega sloja prebivalstva in strogo cenzuro je presenetljivo, da je bil film zaradi te nakazane problematike sploh prikazan. Dejansko pa je bil ta mladinski film neprimerno manj predvajan v kinu in na televiziji kot podobni slovenski mladinski filmi s tematiko 2. sv. vojne. K partizanski tematiki se je Kavčič vrnil s filmom “Begunec” (1973), v katerem je spet raziskoval stranpoti in nasprotja medvojnega dogajanja. Največji uspeh je zabeležil z otroškimi, družinskimi filmi. Med temi je najbolj znana mednarodna uspešnica „Sreča na vrvici“ (1977), za katero je prejel številne nagrade. Uspešnica je postala tudi popevka iz filma, katere besedilo je napisala Svetlana Makarovič, glasbo in aranžma Dečo Žgur, izvajala pa jo je Marjeta Ramšak. Film je posnet po epizodi knjige Vitana Mala „Teci, teci, kuža moj“.  Za pomembne filmske projekte oz. filme, ki so bili zastavljeni tako, da bi morali priti na velike filmske festivale, so določili le izbrance. Kavčiča ni bilo med njimi. Zato se je vrnil k filmom za mlade. Med leti 1979-1981 je bil predsednik »Društva slovenskih filmskih delavcev« (DSFD). Posnel je še:  „Učna leta izumitelja Polža“ (1982), „Nobeno sonce“ (1984, kritika usmerjenega izobraževanja), „Maja in vesoljček“ (1988, prvi slovenski mladinski znanstvenofantastični film) – v naših skromnih produkcijsko-finančnih razmerah je bil zares pogumno dejanje. „Nepopisan list“ (2000) je njegov zadnji (družinski) film. Sodeloval je tudi s scenaristi Marjanom Rožancem, Željkom Kozincem, Tonetom Partljičem, Emilom Filipčičem in drugimi. Skupaj s Tonetom Partljičem sta napisala scenarij za film „Vdovstvo Karoline Žašler“, a njegove snemalne knjige niso odobrili; film so dali v realizacijo režiserju Matjažu Klopčiču. O Kavčičevem delu so pisali številni članki v naših in tujih revijah in časnikih, pa tudi sam je objavljal. Za svoje delo je prejel številne nagrade doma in na tujem. V obdobjih, ko ni bil vključen v filmske projekte, je bil Jane Kavčič primoran iskati dodatne vire zaslužka, da je lahko preživljal družino. Pisal je scenarije, radijske igre, snemal reklame, se poizkusil v organizaciji likovnih razstav, sejmov, prireditev ipd. – celo Kmečke ohceti se je lotil.

Zanimivo, da je že pred mnogimi leti napisal scenarij in snemalno knjigo po povesti “Bobri” Janeza Jalna, a je Bojan Štih v obdobju (1982-1986), ko je bil umetniški direktor Viba filma to zavrnil. Poročen je bil z Jano Kavčič (1929-2003), “tajnico režije skript”. V zakonu se jima je rodila hči Sanja. V prostem času je Jane slikal, še rajši pa ribaril. Kot izjemen človek, cineast in Logatčan po rodu, je bil Jane Kavčič ob svoji 80-letnici nominiran za logaško občinsko nagrado »Februarsko priznanje za življenjsko delo«, a dlje od predloga, žal, ni prišlo.

Filmografija

Režija (61)

  1. Nepopisan list, 2000
  2. Pesem od Ludomorca, 1997
  3. Maja in vesoljček, 1988
  4. Nobeno sonce, 1984
  5. Učna leta izumitelja Polža, 1982
  6. Za boljši jutri, 1979
  7. Mesto za žico, 1977
  8. Sreča na vrvici, 1977
  9. Jeklo-beton-človek, 1976
  10. Kranjska gora FIS 78, 1975
  11. Dajmo hop!, 1974
  12. Begunec, 1973
  13. Bele gazi, 1973
  14. Ljubljana, 1972
  15. Morje vabi, 1972
  16. Tomos v sliki, 1972
  17. Pismo z gora, 1971
  18. Rekreacija, 1971
  19. Obiščite Slovenijo, 1969
  20. Putka, 1969
  21. Slovenijales, 1969
  22. Smuči za vsakogar, 1968
  23. Črno in belo, 1967
  24. Grenka sol, 1967
  25. Nevidni bataljon, 1967
  26. Portorož – Piran, 1964
  27. Ribiške razglednice, 1964
  28. Tangente, 1964
  29. Minuta za umor, 1962
  30. Potraga za zmajem, 1961
  31. S trnkom ob Soči, 1961
  32. Akcija, 1960
  33. Nočna pustolovščina, 1960
  34. Nenavaden lov, 1959
  35. O medvedu Sulčku in metuljčku, 1958
  36. Tovarna avtomobilov Maribor, 1957
  37. O gozdu bi rad nekaj povedal, 1956
  38. Novi obzornik slovenskih filmskih delavcev 2, 1955
  39. Novi obzornik slovenskih filmskih delavcev 4, 1955
  40. Tri zgodbe, 1955 (Slovo Andreja Vitužnika)
  41. U Vojno-sanitetskoj oficirskoj školi, 1955
  42. IV. kongres Socialistične zveze delovnega ljudstva, 1953
  43. Mož z aktovko, 1953
  44. Na-Ma, 1953
  45. Naši dokumenti – Slovenija, 1953
  46. Slovo od Borisa Kidriča, 1953
  47. 24 ur med nami, 1952
  48. Kulturni spomeniki (Iz ciklusa Koroška), 1952
  49. O Miklovi Zali, 1952
  50. Filmski obzornik 54, 1951
  51. Koraki v svobodo, 1951
  52. Koroški kulturni spomeniki, 1951
  53. Filmski obzornik 43, 1950
  54. Pred premiero Trsta, 1950
  55. Bodoči čuvarji neba, 1949
  56. Filmski obzornik 37, 1949
  57. Filmski obzornik 38, 1949
  58. Filmski obzornik 39, 1949
  59. Filmski obzornik 29, 1948
  60. Filmski obzornik 30, 1948
  61. Primorski dnevnik, 1947 (II)

Scenarij (40)

  1. Nepopisan list, 2000 – scenarist
  2. Pesem od Ludomorca, 1997 – scenarist
  3. Maja in vesoljček, 1988 – scenarist
  4. Maja in vesoljček, 1988 – avtor besedila
  5. Učna leta izumitelja Polža, 1982 – soscenarist
  6. Za boljši jutri, 1979 – scenarist
  7. Mesto za žico, 1977 – scenarist
  8. Sreča na vrvici, 1977 – scenarist
  9. Sreča na vrvici, 1977 – avtor dialogov
  10. Kranjska gora FIS 78, 1975 – scenarist
  11. Begunec, 1973 – avtor priredbe
  12. Begunec, 1973 – scenarist
  13. Bele gazi, 1973 – scenarist
  14. Morje vabi, 1972 – scenarist
  15. Tomos v sliki, 1972 – scenarist
  16. Pismo z gora, 1971 – scenarist
  17. Rekreacija, 1971 – scenarist
  18. Obiščite Slovenijo, 1969 – scenarist
  19. Putka, 1969 – scenarist
  20. Slovenijales, 1969 – scenarist
  21. Smuči za vsakogar, 1968 – scenarist
  22. Nevidni bataljon, 1967 – avtor priredbe
  23. Grenka sol, 1967 – scenarist
  24. Stanovanje, 1966 – scenarist
  25. Portorož – Piran, 1964 – scenarist
  26. Ribiške razglednice, 1964 – scenarist
  27. Tangente, 1964 – scenarist
  28. Minuta za umor, 1962 – avtor priredbe
  29. S trnkom ob Soči, 1961 – scenarist
  30. O medvedu Sulčku in metuljčku, 1958 – scenarist
  31. Tovarna avtomobilov Maribor, 1957 – scenarist
  32. O gozdu bi rad nekaj povedal, 1956 – scenarist
  33. Tri zgodbe, 1955 – scenarist
  34. IV. kongres Socialistične zveze delovnega ljudstva, 1953 – scenarist
  35. Mož z aktovko, 1953 – scenarist
  36. Na-Ma, 1953 – scenarist
  37. Naši dokumenti – Slovenija, 1953 – scenarist
  38. 24 ur med nami, 1952 – scenarist
  39. Kulturni spomeniki (Iz ciklusa Koroška), 1952 – scenarist
  40. O Miklovi Zali, 1952 – scenarist
  41. Pred premiero Trsta, 1950 – scenarist
  42. Bodoči čuvarji neba, 1949 – scenarist
  43. Filmski obzornik 34, 1949 – scenarist

Nerealizirani scenariji v soavtorstvu z Marjanom Rožancem (Vir: FURLAN, Silvan: Pogovor z Janetom Kavčičem. V: Jane Kavčič, 1993, str. 60-

  1. Romantiki
  2. Nebesa
  3. Morilci
  4. Topla greda
  5. Klet

Sektor režija (4)

  1. Onkraj, 1970 – asistent režije
  2. Tri četrtine sonca, 1959 – asistent režije
  3. Dobro morje, 1958 – pomočnik režije
  4. Trst, 1951 – asistent režije

Sektor montaža (24)

  1. Dajmo hop!, 1974 – montažer
  2. Pismo z gora, 1971 – montažer
  3. Rekreacija, 1971 – montažer
  4. Putka, 1969 – montažer
  5. Slovenijales, 1969 – montažer
  6. Smuči za vsakogar , 1968 – montažer
  7. Portorož – Piran, 1964 – montažer
  8. Ribiške razglednice, 1964 – montažer
  9. Nenavaden lov, 1959 – montažer
  10. Galebi iz piranskega gnezda, 1958 – montažer
  11. Morje je dobro, 1958 – montažer
  12. O medvedu Sulčku in metuljčku, 1958 – montažer
  13. O gozdu bi rad nekaj povedal, 1956 – montažer
  14. IV. kongres Socialistične zveze delovnega ljudstva, 1953 – montažer
  15. Mož z aktovko, 1953 – montažer
  16. Na-Ma, 1953 – montažer
  17. Naši dokumenti – Slovenija, 1953 – montažer
  18. Slovo od Borisa Kidriča, 1953 – montažer
  19. 24 ur med nami, 1952 – montažer
  20. Kulturni spomeniki (Iz ciklusa Koroška), 1952 – montažer
  21. O Miklovi Zali, 1952 – montažer
  22. Koraki v svobodo, 1951 – montažer
  23. Pred premiero Trsta, 1950 – montažer
  24. Primorski dnevnik, 1947 (II) – montažer

Sektor zasedba (4)

  1. Slavje slovenskega filma, 1975 – osebno
  2. Kjer me srbi, tam se čoham, 1968 – osebno
  3. Novi obzornik slovenskih filmskih delavcev 1, 1955 – osebno
  4. Filmski obzornik 54, 1951 – osebno (glas)

Televizijske igre:

KAVČIČ, Jane in ČUK, Janez: TANGENTE (realizirana in nagrajena)

Radijske igre

  1. KAVČIČ, Jane: VLAK ŠT. 612 (režija Jane Kavčič), posneta novembra 1956, premiera: 1. novembra 1956. Vir: Alen Jelen, režiser in dramaturg, urednik Uredništva igranega programa – Program Ars, RTV Slovenija.
  2. KAVČIČ, Jane in ČUK, Janez: PRIJATELJ (rež. Jane Kavčič, izvedba 9. 2. in 6. 4. 1963, rež. Stane Kopitar, izvedba 26. 1. 1964). Vir: Nedič, Lilijana: Filmografija. V: Jane Kavčič, 1993, str. 96-113.
  3. KAVČIČ, Jane in Janez Čuk: IN ARTICULO MORTIS (režija Jane Kavčič), posneta septembra 1963, premiera: 11. oktobra 1963 (nagrada na festivalu Ohrid 1964 Janetu Kavčiču za režijo, Juriju Součku za igro in Dušanu Mauserju za ton). Vir: Alen Jelen, režiser in dramaturg, urednik Uredništva igranega programa – Program Ars, RTV Slovenija.
  4. MARODIĆ, Aleksander: MINISTRANT (režija Jane Kavčič), posneta in premierno predvajana 1. februarja 1966. Vir: Alen Jelen, režiser in dramaturg, urednik Uredništva igranega programa – Program Ars, RTV Slovenija.
  • nagrada za radijsko igro „In articulo mortis” (1963),
  • nagrada za scenarij skupaj z J. Čukom na FIKDF v Beogradu za „Ribiške razglednice” (1965)
  • nagrada na filmskem festivalu v Moskvi za „Nevidni bataljon” (1967). Vir: izjava Janeta Kavčiča v posnetem razgovoru, ki so ga vodili osnovnošolci OŠ 8 talcev Dolnji Logatec v okviru izbirnega predmeta „Medijska vzgoja“ TISK (časopis) pod vodstvom učiteljice Bojane Pivk, ko je bil režiser povabljen v Knjižnico Logatec ob svoji 80. letnici v okviru Tedna otroka v začetku oktobra 2003.
  • zlata plaketa Metod Badjura (1977) strokovne žirije za režijo filma Sreča na vrvici na Tednu domačega filma (1977).
  • Badjurova nagrada za vrhunske dosežke na filmskem področju (1977). To strokovno nagrado je podelilo DSFU (Društvo slovenskih filmskih ustvarjalcev).
  • nagrada Prešernovega sklada za režijo filma Sreča na vrvici (1978)
  • Grand Prix na festivalu otroškega filma v Teheranu za film „Sreča na vrvici” (1978)
  • nagrada Kekec za najboljši otroški film („Sreča na vrvici”) na FESTU v Beogradu (1978)
  • posebna nagrada žirije za film Sreča na vrvici (1979). Na GFF – Giffoni Film Festival-u.
  • nagrada Kekec za najboljši otroški film („Maja in vesoljček”) na FESTU v Beogradu (1989).
  • Jubilejna nagrada (stanovska) ob režiserjevi 70. letnici. Podelilo DSFU (Društvo slovenskih filmskih ustvarjalcev) na Slovenskem filmskem maratonu leta 1993.
  • najpomembnejša slovenska strokovna nagrada na področju filmske ustvarjalnosti ter filmske kulture: nagrada Metoda Badjure (od l. 2023 se imenuje Nagrada Milke in Metoda Badjure) za življenjsko delo (2000). Podelilo DSFU (Društvo slovenskih filmskih ustvarjalcev) na Festivalu slovenskega filma v Portorožu.

Ob stoletnici slovenskega filma ga je leta 2005 predsednik Republike Slovenije Janez Drnovšek odlikoval z “Zlatim redom za zasluge” za življenjsko delo na področju filmskega ustvarjanja.

 

  • Ustni vir: Sanja Kavčič Sajovic, 7. 3. 2024.
  • Jane Kavčič. (citirano 6. 8. 2024). Dostopno na naslovu: https://bsf.si/sl/ime/jane-kavcic
  • Jane Kavčič. (citirano 6. 8. 2024). Dostopno na naslovu: https://sl.wikipedia.org/wiki/Jane_Kav%C4%8Di%C4%8D
  • Stanković, Peter: Zgodovina slovenskega celovečernega filma. 1. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, 2013. 739 str. (Jane Kavčič, str. 125; Akcija, str. 193-198; Minuta za umor, str. 239-242; Nevidni bataljon, str. 308-310; Begunec, str. 405-409; Sreča na vrvici, str. 464-467; Učna leta izumitelja Polža, str. 537-541; Nobeno sonce, 590-593; Maja in vesoljček, str. 689-692).
  • Stanković, Peter: Zgodovina slovenskega celovečernega filma. 2. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, 2020. 490 str. (Nepopisan list, str. 275-280).
  • Marc 1936 [4.], str. 370. V: Puntar, Ivan: Moje delo, doživetja in pogledi. Rakek: Jutro, 2009.
  • Komar, G. Brez njega bi bilo mnogo manj slovenskega filma (I.): v spomin na velikega filmskega ustvarjalca Janeta Kavčiča (10. september 1923-20. marec 2007), Logaške novice: glasilo občine Logatec, apr. 2007, Letn. 38, št. 4, str. 10-11. Dostopno na naslovu: http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-03X01V3H
  • Komar, G. Brez njega bi bilo mnogo manj slovenskega filma (II.): v spomin na velikega filmskega ustvarjalca Janeta Kavčiča (10. september 1923-20. marec 2007), Logaške novice: glasilo občine Logatec, maj 2007, Letn. 38, št. 5, str. 16-17. Dostopno na naslovu: http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:doc-KGVN4MXL
  • Čuk, A. Sreča na vrvici: Mačkov rod se tudi danes trdoživo ohranja in v svojem nasledstvu ostaja zvest spominu svojih prednikov –  Jane Kavčič, osemdesetletnik, Logaške novice: glasilo občine Logatec, 16. okt. 2003, Letn. 33, št. 10, str. 14. Dostopno na naslovu: http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-EIP6XXXK
  • [mb]: Nepopisan list. V: Stop, Let. 31, št. 53 [!] i. e. [52] (24. dec. 1998), str. 16.
  • Brun, Miha: Maratonci. V: Stop, Let. 31, št. 10 [5. mar. 1998], str. 60.
  • Štefančič, M. in Kavčič, B.: Jane Kavčič. Ljubljana: Slovenski gledališki in filmski muzej, 1993. 130 str. Slovenski film, (13).
  • Nedič, L.: Filmografija. V: Jane Kavčič, 1993, str. 96-113.
  • Brinšek, B.: Bibliografija. V: Jane Kavčič, 1993, str. 114-126.
  • Senčar, A.: To sem jaz – jaz sem Anka. Ljubljana: P. Amalietti in A. Senčar, 1989, str. 26-27.
  • [Film “Akcija”]. V: Delo, Let. 2, (13. okt. 1960), str. 6.
Avtor/-ica gesla: Gvido Komar, Knjižnica Logatec
Datum prvega vnosa: 7. 8. 2024 | Zadnja sprememba: 30. 9. 2024
Gvido Komar. KAVČIČ, Jane. (1923-2007). Obrazi slovenskih pokrajin. Mestna knjižnica Kranj, 2020. (citirano: 7. 10. 2024) Dostopno na naslovu: https://www.obrazislovenskihpokrajin.si/oseba/kavcic-jane/
Prijavi napako