Osnovno šolo je obiskovala v Šentrupertu. Po končani srednji šoli pedagoške usmeritve v Novem mestu leta 1985 je na Akademiji za glasbo v Ljubljani leta 1991 zaključila študij klavirja. Leta 1995 je opravila specializacijo iz klavirske spremljave in leta 1997 s tezo o Chopinovi drugi klavirski sonati in klavirskim solo recitalom magistrirala na London College of Music and Media. Tam je zaključila še tečaj za terapevtko glasbene medicine v soorganizaciji Mednarodnega društva za proučevanje napetosti med nastopom – ISSTIP (2004, naloga z naslovom Osvobodi svoj vrat, da osvobodiš svoj potencial). Leta 2018 je zaključila dveletno izobraževanje na Šoli za bioterapevte NR, kjer je programski vodja Marjan Ogorevc. Poleti 2020 je v organizaciji Mednarodnega društva za zvočno terapijo v Španiji opravila še tečaj za zvočno terapevtko.
Svojo poklicno pot je začela leta 1990 v Glasbeni šoli Trebnje. Od leta 1992 svoje znanje in izkušnje kot učiteljica klavirja zbrano in srčno predaja dijakom Konservatorija za glasbo in balet v Ljubljani (KGBL). Vrsto let je delovala tudi kot korepetitorka uspešnim dijakom. Njen pristop je individualen ter celosten. Leta 1998 je bila sopobudnica in soustanoviteljica slovenskega Društva klavirskih pedagogov EPTA (European Piano Teachers’ Association), v okviru katerega aktivno deluje. Bila je programska vodja 32. Mednarodne konference EPTA, ‘Chopin v sodobnem svetu’, en dan v celoti posvečen dobremu počutju glasbenikov, Ljubljana (2010).
Bila je med prvimi v Sloveniji, ki so javno spregovorili o nastopanju in tremi. Njena specializacija je raziskovanje poklicnih obremenitev glasbenikov ter učenje učinkovitih tehnik osvobajanja blokad v telesu, umu in čustvih, da se lahko ustvarjalno predamo zaznavanju glasbe in muziciranju. K sodelovanju jo že vrsto let vabijo glasbene šole in društva ter institucije, med njimi Zavod za šolstvo RS (vodja študijske skupine za glasbeno medicino ter članica predmetne kurikularne komisije), Inštitut za varovanje zdravja RS (Preventiva pred zdravstvenimi okvarami poklicnih glasbenikov), NIJZ (“Spremlja me glasba”, predavanja o preventivi pred poklicno izgorelostjo za vzgojiteljice slovenskih vrtcev), Center Janeza Levca v Ljubljani (povezovanje s KGBL ter z Inštitutom Knoll za glasbeno terapijo), Mladinski center Nova Gorica (projekt “Preventiva”, predavanje s poudarkom na vplivu besednega izražanja na razvoj otrokovih glasbenih potencialov) ter Javni sklad RS za kulturne dejavnosti (“Petje na recept”, okrogla miza v Cankarjevem domu). Najbolj celostno doslej je svoja znanja in sodelovanje različnih institucij ter strokovnjakov povezala kot idejna vodja projekta Au … Bis!, 1. Konferenca glasbeno-medicinskih navdihov za kvalitetno nastopanje, ki ga je organizirala 2009 v rodnem Šentrupertu na Dolenjskem. Obenem izvaja delavnice in predavanja na različnih glasbenih šolah in poletnih festivalih. Je soustanoviteljica in soizvajalka programa Poletna sozvočenja – Pot k sebi ob podpori tradicionalnih energijskih tehnik in zvoka, ki poteka v obliki delavnic na gradu Kojsko v Goriških Brdih od 2021 dalje.
Sodelovala je na prireditvah v organizaciji British-Slovene Society v Londonu – med njimi na koncertu v počastitev vstopa Slovenije v EU (2004) in ob začetku slovenskega predsedovanja EU (2008). Sodeluje na glasbenih festivalih in predavanjih s področij pianizma in glasbene medicine v Sloveniji in tujini, bila je moderatorka spletne strani matične EPTA in asistentka generalne tajnice EPTA s sedežem v Londonu (2014–2018).
Izsledke svojega dela objavlja v revijah in časopisih npr. Glasna, Glasba v šoli, EPTA Bilten, Virkla, Zdravstveno varstvo, Delo, Rast, Muska, Otrok in družina, ISSTIP Journal, EPTA Piano Journal ter Új Köznevelés (revija madžarskih glasbenih pedagogov).
Njena starša sta učiteljica Danica Zupan in dolgoletni ravnatelj osnovne šole v Šentrupertu Jože Zupan. Njena sestra Tadeja Zupan pa deluje kot producentka, avtorica in voditeljica.
Korepetiranje – kazen ali ustvarjalnost?: širjenje glasbenih obzorij ob spoznavanju zanimivosti dela korepetitorjev in klavirskih spremljevalcev, avtor Péter, Zoltán, 2015 (urednica)
Posebno priznanje žirije in organizacijskega odbora korepetitorju za zgledno sodelovanje in umetniško podporo v disciplini klarinet, TEMSIG (Tekmovanje mladih slovenskih glasbenikov), 2007
Zmagovalka v kategoriji klavirskih spremljevalcev na tekmovanju za nagrado John Ireland, London College of Music, 1994
Recitali in tekmovanja s solisti – dijaki Srednje glasbene in baletne šole Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana, z najvišjimi nagradami (od 1992 do 2019)
Objavljeni članki v reviji Muska (novamuska.org), 1996-2009
Intervju z mentorico Carolo Grindea, ustanoviteljico društev EPTA in ISSTIP, na spletni strani | EPTA Europe (epta-europe.org), ki jo je v letih 2015-18 moderirala D. Z., 2004
članek Preventiva pred zdravstvenimi okvarami poklicnih glasbenikov, revija Zdravstveno varstvo (www.dlib.si), 2007
programska vodja, 32. Mednarodna konferenca EPTA, brošura (epta.si), 2010
predavanje Zaznavanje sebe v procesu ustvarjanja zvoka, Festival cikličnih skladb, Maribor (www.konservatorij-maribor.si), 2018
250 let Gimnazije Novo mesto: 1746-1996. Novo mesto: Gimnazija, 1996, str. 311.
Korez Korenčan, D. Nastopanje v javnosti, 5. januar 2001, oddaja Polnočni klub, TV SLO 1.
Korez Korenčan, D. Glasbena medicina in medicina odrskih umetnosti, intervju z Damjano Zupan in Marino Horak, 13. marec 2007, RTV SLO, oddaja Opus.
Senčar, E. Tremo je mogoče odpraviti. Aura, april 2008.
Eva Senčar, Zdravstvene težave glasbenikov – Veliko vedo o glasbi, (pre)malo o telesu, 6. 10. 2008, Delo
Jelena Jančič, Trema, pogovor z Damjano Zupan, terapevtko glasbene medicine, 24. 7. 2008, Studio 12 TV.
Žnidaršič, M. Glasbena medicina: težave na odru tudi zaradi strahu pred uspehom. Dolenjski list, 30. 4. 2009, let. 60, št. 17, str. 22.
Osebni podatki, februar 2022.