Rojen v Galiciji pri Žalcu, po končanem študiju telesne kulture je študiral na Akademiji likovnih umetnosti v Ljubljani in diplomiral pri prof. Dragu Tršarju. V letih 1978/80 se je izpopolnjeval v Rimu in Milanu. Po vrnitvi se je najprej zaposlil kot likovni pedagog na osnovnih in srednjih šolah v Šaleški dolini, po letu 1986 pa vse do upokojitve pa je delal kot samostojni umetnik v Galiciji.
Anton Herman je bil modernistični in realistični kipar, ki je svoje oblikovalske ambicije izražal v različnih likovnih medijih dosledno in kontinuirano.
Leto 1977 je pomenilo v njegovem ustvarjanju prelomnico – prekinitev z akademsko tradicijo. Predmet njegove oblikovalske pozornosti je postalo preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja. Gradil je paličaste konstrukcije in nanje pritrjeval elemente – podplatke. Skulpture tega obdobja spominjajo na hmeljišča, brajde in na novodobne oblike.
Po letu 1990 se je Herman preusmeril na »revne« materiale – naravno šibje – iz katerega je oblikoval skulpture in objekte. S tem pripovednim načinom je opozarjal na človekovo odtujenost od narave in človeka nagovarjal k ponovnemu vračanju. V tem smislu in izraznem načinu je priredil številne manifeste, performanse in instalacije v znanih razstavnih centrih.
Kljub raziskovalnim potezam Herman ni nikoli opustil klasičnega kiparstva. Tako je v toku svojega tridesetletnega oblikovanja ustvaril številne portrete znanih Slovencev – med njimi je najbolj prepoznaven ciklus upodobitve tridesetih športnih zmagovalcev, ki se kot stalna zbirka nahajajo na atletskem stadionu Šiška v Ljubljani. Njegova dela se nahajajo kot del stalnih zbirk raznih slovenskih galerijah: cikel Znaki v Koroški galeriji likovnih umetnosti v Slovenj Gradcu, dela iz cikla »revne umetnosti« v Galeriji Velenje, Ekomuzeju hmeljarstva in pivovarstva Žalec, izbrana dela v prerezu celovitega opusa v Centru sodobnih umetnosti Celju in Savinjski umetniki v Savinovi hiši Žalec ter javna plastika v Velenju, Šoštanju, Topolšici in Ljubljani. Njegov opus, ki je viden v slovenskih stalnih zbirkah, se ocenjuje kot pomemben prispevek k razvoju slovenskega povojnega kiparstva.
Svoja dela je javnosti predstavil na več kot petdesetih samostojnih razstavah doma in na tujem.
Za svoje delo je prejel vrsto nagrad (izbor):
nagrada na Bienalu mladih (Reka, 1976)
odkupna nagrada za portret (Legnan, Italija, 1979)
nagrada za portret (Tuzla, BiH, 1983)
priznanje za skulpturo (Pančevo, 1987)
Savinova nagrada (Žalec, 2000)
nagrada za slikarstvo na Ex tempore (Piran, 2003 in 2007)
Šaleški biografski leksikon
Cobiss bibliografija
Galerija Velenje
Stalna razstava del Antona Hermana v prostorih Doma krajanov Galicija (YouTube)
Domjan, A. V spomin umetniku Antonu Hermanu: (1943–2024). Vpogled: revija za književnost, sep. 2024, let. 20, št. 26, str. 218–223.
Herman, A. Avtobiografski zapis in fotografije eksponatov, posredovane Domoznanskem oddelku Osrednje knjižnice Celje za namen Celjskega biografskega leksikona.
Kreže, K. RE: Dopolnitve biografskega gesla. (elektronska pošta). Sporočilo za: Janjo Jedlovčnik, Osrednja knjižnica Celje. 29. 11. 2024 (citirano 2. 12. 2024). Osebno sporočilo.
T. R. Umrl kipar Anton Herman. (citirano 11. 7. 2024). Dostopno na naslovu: https://www.velenjcan.si/kronika/umrl-kipar-anton-herman/.