Obiskovala je Osnovno šolo Breg na Ptuju (1982‒1990), nato se je vpisala v športni oddelek II. gimnazije v Mariboru. Po opravljeni maturi (1994) se je odločila za študij marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je diplomirala leta 1999 in pridobila naziv univerzitetna diplomirana ekonomistka. Še v istem letu se je zaposlila kot vodja blagovne znamke in tržnih raziskav v strateškem marketingu Perutnine Ptuj ter tam delala do leta 2012. S študijem je nadaljevala ob delu, magistrirala je iz ekonomije in poslovnih ved na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru (2003), doktorirala pa na Fakulteti za management Univerze na Primorskem v Kopru z disertacijo Model povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke (2010). V času šolanja je bila aktivna kot teniška igralka in dosegla nekatere vrhunske mednarodne rezultate. Šport ji je podaril delovne navade, natančnost in vztrajnost.
Od leta 2012 je zaposlena kot visokošolska učiteljica na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije v Celju ter Fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije Univerze na Primorskem v Kopru, od leta 2013 pa še na Doba Fakulteti za uporabne poslovne in družbene vede v Mariboru. Senat Univerze na Primorskem jo je leta 2021 izvolil za redno profesorico za področje trženja in znanstveno svetnico. V okviru več slovenskih in mednarodnih študijskih programov predava marketing, strateški marketing, osnove managementa blagovnih znamk, menedžment izdelkov, storitev in blagovnih znamk, razvoj izdelkov in blagovnih znamk, raziskovanje vedenja potrošnikov, obnašanje strank, menedžment v prodaji in marketingu ter mednarodni marketing.
Ob pedagoškem delu je aktivna tudi na področju raziskovanja. Pri tem jo odlikuje interdisciplinaren pristop in široka mednarodna vpetost. Kot raziskovalka ter strokovnjakinja na področju visokošolskega izobraževanja in na različnih področjih trženja, s poudarkom na raziskavah nakupnega vedenja potrošnikov, sodeluje s tujimi univerzami in raziskovalnimi ustanovami (Saint Joseph’s University, USA in Institute of Food Products Marketing, USA).
Njena osebna bibliografija obsega številne izvirne znanstvene članke, objavljene v domačih in tujih znanstvenih revijah, ter znanstvene monografske publikacije, kjer predstavlja rezultate svojega dela. Je članica organizacijskih odborov mednarodnih znanstvenih konferenc, članica uredniških odborov ter recenzentka domačih in tujih znanstvenih revij s področja marketinga.
Trženje: od temeljev trženja do strateškega načrtovanja, 2012
Poreklo izdelka in vrednost blagovne znamke, 2013
Vedenje uporabnikov: celovit pristop k raziskovanju vedenja uporabnikov, 2013
Osnove trženja za 21. stoletje, 2015
Ponašanje potrošača: celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača, 2016
Osnove trženja in strateškega tržnega načrtovanja, 2017 (soavtorica)
Poprodajne aktivnosti kot konkurenčna prednost pri trženju izdelkov preko javnih naročil, 2019 (soavtorica)
Osnove raziskave trga, 2020
Koncepti sodobnega trženja, 2020
- Naj učiteljica DOBA Fakultete v študijskih letih 2017/2018 in 2019/2020 po izboru študentov podiplomskih magistrskih programov
Vukasović, T. Prispevek za biografski leksikon Obrazi slovenskih pokrajin, marec 2021 (hrani arhiv KIP).
Vukasović, T. Trženje: od temeljev trženja do strateškega načrtovanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2012.