Janez Imperl je po dokončani celjski gimnaziji postal štipendist tovarne Končar v Zagrebu, kjer se je šolal za strojnega tehnika. V Tomosu v Kopru se je zaposlil leta 1956. Deloval je v razvojnem oddelku Tomosovega Inštituta kot vodja Oddelka tekmovalnih strojev. Vodil je tudi Tomosovo tekmovalno ekipo. V svoji 27 let trajajoči delovni dobi v kolektivu tovarne Tomos je s svojo ustvarjalnostjo nanizal številne uspehe, ki so pripomogli k mednarodni prepoznavnosti Tomosovih motorjev in k uspehu Tomosovih izdelkov za množično uporabo na trgu.
Tomosova tekmovalna ekipa je pod njegovim vodstvom osvojila številne naslove na mednarodnih dirkah, prav tako je bil tudi večkrat odlikovan za dizajn motorjev. Sodeloval je tudi pri konstrukciji Tomosovih izvenkrmnih motorjev. Manj znano je, da sta z ženo Brigito Imperl v sedemdesetih letih osvojila pokale in visoka mesta na reli tekmovanjih: Rally Primorske in Rally na Mašun.
Uspehi na dirkah:
Zmaga na evropskem prvenstvu v Hockenheimu, 1960 in 1961, z motorjem Tomos 5 special (DMS – GP 50 ccm), dirkač Miro Zelnik.
Med letoma 1962 in 1974 je Tomos osvojil 15 naslovov državnega prvaka v kategorijskem razredu 50 ccm.
“Velocita seniore” na italijanskem hitrostnem motociklisitčnem prvenstvu razreda 50 ccm, 1969.
Gilberto Parlotti je dvakrat zaporedoma, 1969 in 1970, na Tomosovem motorju osvojil naslov italijanskega državnega prvaka.
Osmo mesto na Veliki nagradi Jugoslavije za svetovno prvenstvo v Opatiji leta 1977.
Uspehi na relijih (voznik Janez Imperl, kopilotka Brigita Imperl):
Četrto mesto na Avto rallyju Primorska 67, razred do 850 ccm.
Prvo mesto na Rally Mašun leta 1968, AMI 6.
Skonstruirani motorji:
Tomos Cross Junior
Tomos Cross Senior
Tomos D9 – 50 ccm
Tomos ATX 50
Tomos D-6S
Častni znak AMZS za požrtvovalno, uspešno delo na področju avtomobilizma in tehničnega napredka, 1970.
Zlata medalja za oblikovanje D9 – 50 ccm, 3. Bienale industrijskega oblikovanja, Ljubljana.
Red dela z zlatim vencem za posebne zasluge in uspehe pri delu, pomembne za napredek države, 1985, predsedstvo Socialistične federativne republike Jugoslavije.
Pohvala za oblikovanje motornega kolesa Cross Junior (celotnemu kolektivu Inštituta Tomos), 6. Bienale industrijskega oblikovanja, Ljubljana, 1975.
Častna pohvala za oblikovanje motornega kolesa Tomos ATX 50 konstruktorju Janezu Imperlu in oblikovalcu I. Rosi, 10. Bienale industrijskega oblikovanja, Ljubljana, 1984.
Priznanje za zasluge pri razvoju in napredku organizacije, Avto moto društvo Kranj.
Priznanje za zasluge pri razvoju motocrossa, Avto moto turing klub Koper, Koper, 1975.
Priznanje za požrtvovalno delo pri razvoju motorizacije in še posebej mopedističnega športa, Koper, 1968.
Tomosova diploma za model: dirkalni moped.
Tomosova diploma za izum: kolutne zavore motornih vozil.
Tomosova diploma za izum: okvir motornega kolesa ali mopeda.
Tomosova diploma za model: valj z glavo zračno hlajenega dvotaktnega motorja z notranjim izgorevanjem.
Diploma Dobar dizajn za oblikovanje mopeda Cross Junior, Dizajn center Beograd, 1973.
Zlata medalja za oblikovanje motornega kolesa D-6S, ki jo je prejel s Čedomirjem Vučičem na 3. Bienalu industrijskega oblikovanja v Ljubljani.
Tehniški muzej Slovenije – GOKART TOMOS
STA: Tomosovi izvenkrmni motorji od šestdesetih do konca osemdesetih let (24. 4. 2015)
RTV 4D – Tomos, dokumentarni film
BIO (Bienale industrijskega oblikovanja)
Grom, J. P. Tomos: skozi zgodovino z 204 km/h = attraverso la storia a 204 km/h.
Vransko: SVAMZ – Slovenska veteranska avto moto zveza, 2013.
Bajda, A. RE: FWD: Vpis v leksikon. (elektronska pošta). Sporočilo za: Polonca Kavčič. 29. 3. 2020 (citirano 3. 4. 2020). Osebno sporočilo.